دسته بندی اخبار

برگزاری اولین گردهمایی مسئولان و مربیان جلسات خانگی منطقه جنوب شرق تهران

به گزارش روابط عمومی جامعه فرهنگی قرآنی عصر، حجت الاسلام محمدباقر باقری، مسئول شبکه سازی پویش ملی جلسات خانگی قرآن کریم با اشاره به برگزاری اولین گردهمایی مسئولان و مربیان جلسات خانگی منطقه جنوب شرق تهران در ورامین، اظهار داشت: این گردهمایی ساعت 17 روز 31 مردادماه 1402 در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد.

وی با بیان این که این نشست با شعار «خیزش قرآنیان اربعین» برگزار شد، افزود: در این گردهمایی حاضران به بحث و تبادل نظر درباره فعالیت‌های قرآنی در ایام اربعین پرداختند.

مسئول شبکه سازی پویش ملی جلسات خانگی قرآن کریم، «خوانش جمعی و تشکیلاتی کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن»، «پیگیری موضوع ثبت جلسات برادران و خواهران اتباع در سامانه جلسات خانگی»، «برنامه ریزی برای استمرار نشست ها و دورهمی های مربیان و رابطین در سال جاری» و «برگزاری نشست های تشکیلاتی و هدفمند مسئولین و شورای جامعه قرآنی منطقه بصورت ماهانه» را از تصمیمات و اقدامات مشترک رابطین و مربیان جلسات خانگی قرآن کریم در این گردهمایی عنوان کرد.

وی ادامه داد: هدف ما ایجاد حرکت عمومی در گام دوم انقلاب و یاری ولی جامعه و نائب بر حق امام در راستای زمینه‎سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) است.

حجت الاسلام باقری در پایان بیان داشت: در این نشست همچنین، پیشنهاد یک تصمیم راهبردی با عنوان «تکمیل و ترمیم شبکه رابطین محلات و شهرها و شهرستان های منطقه تا پایان سال با تدوین یک برنامه و چشم اندازی که ماهانه و فصلی قابل پیگیری و اندازه گیری باشد» نیز مطرح شد.

ارسال دیدگاه