دسته بندی اخبار

بازدید رییس سازمان امور اجتماعی کشور از غرفه جلسات خانگی قرآن کریم

معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور با حضور در نمایشگاه دستاوردهای تشکل‌های محله‌محور که با عنوان رویداد ملی «مشارکت و حضور» در وزارت کشور در حال برگزاری است از غرفه جلسات خانگی قرآن کریم بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی جامعه فرهنگی قرآنی عصر، محمد عباسی، معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور با حضور در رویداد ملی «مشارکت و حضور» از نمایشگاه دستاوردهای تشکل‌های محله‌محور بازدید کرد.

این رویداد به مناسبت 22 مرداد روز ملی تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی در وزارت کشور در حال برگزاری است و مجموعه «جلسات خانگی قرآن کریم» نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

عباسی در این نمایشگاه بازدیدی هم از غرفه جلسات خانگی قرآن کریم داشت و از نزیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

جلسات خانگی قرآن، پویش «ستاره های زمین» را در ایام ماه مبارک رمضان اجرایی کرد که در این پویش قریب به 98 هزار خانواده در سر سفره افطار به قرائت سوره قدر پرداختند و 114 خانواده نیز به نمایندگی به مشهد مقدس اعزام شدند.

گفتنی است، رویداد ملی مشارکت و حضور همراه با «تجلیل از نمایندگان تشکل‌های مردمی»، «نمایشگاه دستاوردهای تشکل‌های محله‌محور»، «نشست‌های هم‌اندیشی و تبادل تجربیات موفق» و «میز خدمات مشاوره حقوقی، ثبت، مالیات و بیمه» امروز 22 مردادماه همزمان با روز ملی تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی از ساعت 8 صبح تا 17 عصر در وزارت کشور برگزار شد.

ارسال دیدگاه