دسته بندی اخبار

“عصر قرآن” نشستی برای طراحی عملیات مشترک جبهه فرهنگی انقلاب برای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲

مسئولان استانی جوامع فرهنگی قرآنی عصر و نمایندگان قرارگاه جلسات خانگی استان‌ها از روز چهارشنبه ۲۱دی تا جمعه ۲۳دی در شهر مقدس قم گرد هم آمدند تا در خصوص پویش ستاره‌های زمین که قرار است به عنوان عملیات مشترک جبهه فرهنگی انقلاب در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ اجرا شود؛ هم اندیشی کنند.

پویش ستاره‌های زمین در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۱ در راستای ترویج سنت حسنه جلسات خانگی قرآن کریم برگزار شد و در فروردین‌ و اردیبهشت سال آینده برای دومین سال پیاپی اجرا خواهد شد.

در این نشست شرکت کنندگان در گروه های مختلف به بحث و بررسی آسیب ها و نواقص پویش سال گذشته پرداخته و برای اجرای هر چه بهتر این پویش در سال آتی پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه خواهند داد.

دکتر ساسان زارع معاون قرارگاه بقیه الله (عج) در این نشست لزوم ظرفیت سازی از نیروهای مردمی و انقلابی جهت توسعه جلسات خانگی قرآن کریم را بسیار مهم ارزیابی کرد.

دکتر محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از دیگر مهمانان این نشست بود که در گفتگویی صمیمی با مسئولان استانی جوامع فرهنگی قرآنی عصر و قرارگاه های مردمی جلسات خانگی قرآن کریم سراسر کشور آمادگی رسانه ملی و شبکه قرآن و معارف سیما را جهت ضریب دهی به فعالیت های مردمی قرآنی اعلام کرد.

ارسال دیدگاه