دسته بندی اخبار

رویدادی برای هم افزایی، برای ایرانی قوی

هدف این رویداد؛ نقش آفرینی به عنوان حلقه های میانی با محوریت مدیریت مردمی برای ارتباط میان مدیران کشور از یک سو و شرکت ها، موسسات و مجموعه‌های فعال و کارآمد از سوی دیگر به منظور حل مشکلات کشور و نابسامانی های موجود با رویکرد نوآوری، شبکه سازی و حل مساله است.
رویداد هم افزایی مدیریت ایران اولین بستر تعامل و همکاری میان مدیران دولتی با شرکت ها، موسسات و مجموعه هایی است که هرکدام محصول، خدمات، ایده یا الگوی خاصی برای حل مشکلات و چالش های کشور دارند.

هم افزا قصد دارد به بزرگترین و گسترده ترین زیرساختی برای تجمع فعالان و نقش آفرینان واحدهای فناور، فرهنگی_ اجتماعی و کسب و کارهای خلاق و نو با مدیران کشور جهت کمک به حل مسائل کشور تبدیل شود.

برگزار کنندگان رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران 1401 برای برپایی آن، ابتدا دبیرخانه‌ای از بخش‌های فعالان مردمی تشکیل دادند، این دبیرخانه در بنیاد فرهنگی و اجتماعی خاتم الاوصیاء مستقر شد.

دبیرخانه مذکور به صورت یکپارچه برنامه‌ریزی کرده و سامانه‌ای را برای ثبت نام مجموعه‌ها تعریف کرد.

 موسسات مردمی در عرصه‌های مخلتف مدیریت فرهنگی، اجتماعی، بهداشت، سلامت، ورزش و ده‌ها عرصه دیگر که مجموعه‌های مردمی با مراجعه به  سامانه تعریف شده و ثبت اطلاعات خود در سامانه می‌توانستند پس از تأیید صلاحیت در این رویداد حضور یابند.

 مجموعه‌های دارای توانایی حضور در نمایشگاه بیش از 14 هزار مجموعه بوده است، که در نهایت از بین این 14 هزار مجموعه با توجه به محدودیت مکان محل برگزاری نمایشگاه تنها 800 مجموعه امکان حضور پیدا کردند. انتخاب این مجموعه‌ها هم با توجه به محدودیت‌ها، به میزهای تخصصی که در بنیاد فرهنگی – اجتماعی خاتم الاوصیا وجود دارد، سپرده شد.

 بخش قرآنی این رویداد هم ضمن مساعدت در اطلاع‌رسانی و نشر فراخوان این نمایشگاه در شبکه قرآنیان جبهه فرهنگی انقلاب در این زمینه اقدام نمود.

علیرغم محدودیت مکانی موجود، از میان حدود ۷۰ موسسه و مجموعه قرآنی، 25 مجموعه قرآنی در این نمایشگاه حاضر شدند .

  عرصه فعالیت مجموعه های مذکور در زمینه آموزش، تربیت، فضای مجازی، هنر، رسانه و … بوده است که اغلب از  شاخص‌ترین مجموعه‌های فعال در کشور بوده اند.

ارسال دیدگاه