دسته بندی اخبار

جامعه قرآنی امام عصر(عج) در استان خوزستان

با سفر مسئول جوامع قرآنی امام عصر(عج) کارگروه قرآن بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج)، مقدمات راه اندازی این جوامع در استان خوزستان برنامه ریزی شد.

با استعانت از خداوند متعال و در سفری دو روزه، مسئول جوامع قرآنی امام عصر(عج) کارگروه قرآن بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) به استان خوزستان عزیمت کرد تا مقدمات راه اندازی جوامع قرآنی امام عصر(عج) در هفت شهرستان استان برنامه ریزی شود. آقای حمید سماوی با حضور در شهرستان های اهواز، شوشتر، اندیمشک، دزفول، آبادان، شادگان و خرمشهر ضمن دیدار و گفتگو با عناصر موثر و فعالان و مدیران قرآنی این شهرستان ها بر ضرورت تشکیل جبهه های قرآنی مردمی در سطح استان و کشور تأکید کرد.

در ابتدا و انتهای سفر هم جلساتی با حجت الاسلام و المسلمین آقای حبیب پور دبیر ستاد جبهه مردمی استان خوزستان و همچنین حجت الاسلام و المسلمین آقای سید عبدالکریم سلطانی نماینده کارگروه قرآن بنیاد فرهنگی خاتم الأوصیاء(عج) در استان برگزار شد و بر برنامه ریزی و اجرای هر چه بهتر طرح جامعه قرآنی امام عصر(عج) در استان تأکید شد.

شایان ذکر است تا پایان دی ماه سال جاری، جوامع قرآنی امام عصر(عج) در 18 استان کشور در قالب 62 مجمع (شهرستان) تشکیل شده و این تعداد تا پایان سال جاری به 22 استان و 73 مجمع  افزایش خواهد یافت.

شوشتر5 شوشتر2 آبادان4 آبادان1 photo_2017-12-13_08-49-15 photo_2017-12-13_08-49-11

ارسال دیدگاه